Основи екології







 

Таблиця 1 - Теми семінарських занять

з/п

Назва теми

Кількість годин

1.

«Нормування      якості       навколишнього

середовища»

2

2.

«Раціональне природокористування»

2


 


 

Таблиця 2 - Теми практичних робіт

з/п

Назва теми

Кількість годин

1.

Опанувати загальну методику розрахунку економічного збитку від забруднення природного середовища

2

2.

Опанувати загальну методику розрахунку економічного збитку від забруднення водного середовища

2

3.

Оцінка промислових і побутових відходів

2


 


 

Таблиця 3 - Теми самостійних занять

з/п

Назва теми

Кількість годин

1.

Гігієнічні нормативи допустимого вмісту хімічних і біологічних речовин в атмосферному повітрі

2

2.

Апарати для очищення промислових викидів.

2

3.

Умови скидання стічних вод у водойми

2

4.

Апарати для очищення стічних вод .

2

5.

Методи переробки токсичних відходів .

2

6.

Раціональне використання земельних

ресурсів.

Раціональне використання водних ресурсів

4

7.

Екологізація виробництва «Зелені технології»

4

8.

Екологічний моніторинг і експертиза, паспортизація , ліцензування

4

9.

Екологічні права та обов’язки громадян. Екологічна освіта та виховання.

4


 


 

1.0ПИС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Найменування

показника

Галузь

знань,спеціальність,освітньо- професійна програма,освітньо- професійний ступінь.

Ха р акте р и сги ка навчальної дисциплін и,форма навчання.

Кількість кредитів - 2

Галузь знань:

Форма навчання

інституційна

(очна(денна)

Кількість змістових модулів -2

Спеціальність:

133 «Галузеве машинобудування»

Статус дисципліни

Вибіркова дисципліна(за вибором здобувана освіти) циклу, який формує загальні компетентності.

131 «Прикладна механіка»

136 «Металургія»

Індивідуальне

завдання:

Освітньо-професійна програма:

фаховий молодший бакалавр

Рік підготовки

Загальна кількість годин

-60

Освітньо-професійний ступінь:

фаховий молодший бакалавр

Лекції - 24

Практичні заняття - 6 Лабораторні заняття - Семінарські заняття - 4

Самостійна робота студента - 26

Кількість

аудиторних

годин на

тиждень - 2

Вид підсумкового контролю

III с. - залік


 


 КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ І ВМІНЬ СТУДЕНТІВ 

1 Загальні критерії оцінювання знань і вмінь студентів

Відповідно до Положення про організацію освітнього процесу у Новомосковському фаховому коледжі НМетАУ проводяться контрольні заходи, які включають поточний, рубіжний та підсумковий контроль. Поточний контроль здійснюється під час лекційних, практичних, семінарських занять і під час індивідуальних завдань (курсова робота, розділ дипломного проекту). Рубіжний контроль здійснюється під час контролю знань, умінь і навичок (модульна контрольна робота, далі - МКР). Підсумковий контроль (семестровий) проводять у формі заліку (виставлення середньої оцінки) або у формі екзамену.

Усний контроль знань проводять у формі опитування, заслуховування доповідей, під час дискусії. Письмовий контроль знань проводять у формі економічного диктанту, тестування, розв’язування кросворду, оцінювання рефератів, оцінювання проектів (презентацій).

5.2 Критерії оцінювання результатів навчання студентів для практичних робіт.

Рівень підготовленості студента оцінюється за 4-х бальною системою: «відмінно», «добре», «задовільно», «незадовільно».

IV рівень - високий («ВІДМІННО»): студент в повному обсязі володіє навчальним матеріалом; вільно, самостійно і аргументовано його викладає під час усних або письмових відповідей. Знання студента є глибокими, міцними, узагальненими, системними. Студент глибоко та всебічно розкриває зміст теоретичних питань, практичних завдань, використовуючи при цьому обов’язкову та додаткову літературу, вміє застосовувати знання творчо та самостійно, оцінювати життєві (виробничі) ситуації, явища, факти, виявляти і відстоювати особисту позицію.

III рівень - достатній («ДОБРЕ»): студент достатньо повно володіє навчальним матеріалом, обгрунтовано його викладає під час усних або письмових відповідей, розкриває зміст теоретичних питань та практичних завдань, використовуючи при цьому обов’язкову літературу. Студент знає істотні ознаки понять, явищ, закономірностей, зв’язку між ними, а також самостійно застосовує знання в стандартних ситуаціях володіє розумовими операціями (аналізом обстругуванням узагальненням тощо) вміє робити висновок але при викладення певних питань йому не вистачає власних суджень допускає незначні помилки та несуттєві неточності. Студент здатний самостійно здійснювати основні види навчальної діяльності.

II рівень - середній («ЗАДОВІЛЬНО»): студент в цілому володіє навчальним матеріалом, викладає його основний зміст під час усних та письмових відповідей, але без всебічного аналізу, обґрунтування ^та

аргументації, без використання необхідної літератури, допускаючи при цьому незначні помилки та несуттєві неточності, студент здатний виконувати завдання з зразком, володіє елементарними вміннями навчальної діяльності.

І рівень - початковий («НЕЗАДОВІЛЬНО»): відповідь студента під час відтворення навчального матеріалу елементарна, фрагментована, зумовлюється початковими уявленнями про предмет вивчення, допускає суттєві помилки.

Таблиця 4 -Шкала та критерії оцінювання знань і вмінь студентів для практичних робіт

Рівень навчальних досягнень студентів

Характеристика навчальних досягнень студентів

1

2

ІУрівень - високий «відмінно»

Студент:

Самостійно виконує необхідні розрахунки без помилок;

-         практичну роботу виконує в повному обсязі;

-         аналізує результати розрахунків;

-         робить висновки;

-         оформлює практичну роботу дотримуючись вимог стандарту;

-         під час захисту практичної роботи(ПР) надає відповіді на запропоновані запитання вільно, самостійно, аргументовано та вірно

III рівень - достатній «добре»

Студент:

-         самостійно виконує необхідні розрахунки допускаючи 1-2 негрубі або 1 грубу помилки, виправляє помилки ;

-         практичну роботу виконує в повному обсязі;

-         аналізує результати розрахунків;

-         робить висновки;

-         оформлює практичну роботу дотримуючись вимог стандарту;

під      час    захисту      практичної

роботи(ПР)       надає       відповіді       на

запропоновані      запитання         вільно,

самостійно, аргументовано та вірно або допускає 1 помилку

II рівень - середній «задовільно»

Студент:

- з допомогою викладача визначає необхідні розрахунки допускаючи

 


 

 

2-3 негрубі або 1 грубу помилки, виправляє помилки ;

-          практичну роботу виконує в повному обсязі;

-         аналізує результати розрахунків з

 

допомогою викладача;

-         робить висновки;

-         оформлює практичну роботу дотримуючись вимог стандарту;

-          під час захисту практичної роботи(ПР) надає не повні відповіді на запропоновані питання, допускає помилки.

І рівень - початковий «незадовільно»

Студент:

-         з допомогою викладача визначає виконує необхідні розрахунки допускає велику кількість помилок, не виправляє помилки;

-          практичну роботу не виконує в повному обсязі;

-          не аналізує результати розрахунків;

-          не робить висновки;

-         оформлює практичну роботу дотримуючись вимог стандарту;

-         не відповідає на питання під час захисту практичної роботи(ПР)

 


 

 


Комментариев нет:

Отправить комментарий